Cześć cwaniaczki

Często mając wiele kompetencji także poszukujemy u siebie cech które są wrodzone lub pożądane u handlowców jak umiejętność słuchania 

czy umiejętność adaptacji do nowych warunków lub odwaga. Poniżej opisałem kilka sytuacji, w których nasze cechy wrodzone maja okazje się ujawnić lub utrwalić i wzmocnić:

1.               W Twojej pracy jako handlowca/doradcy ważne jest umiejętne zarządzanie czasem i planowanie działań, aby efektywnie realizować cele sprzedażowe i rozwój firmy. Stawiaj na strategiczne podejście do sprzedaży, analizowanie rynku oraz śledzenie trendów, aby reagować szybko na zmiany i utrzymać konkurencyjność naszej firmy.

2.               W relacjach z klientami kładź duży nacisk na budowanie zaufania i długoterminowe relacje. Słuchaj ich potrzeb, doradzaj najlepsze rozwiązania i zapewniaj wysoki standard obsługi. Dzięki temu zyskujesz lojalność klientów i zwiększasz szanse na powtarzalne transakcje.

3.               Nie bój się wyzwań i nowych możliwości rozwoju. Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, poszerzanie wiedzy oraz adaptacja do zmian na rynku niech będzie dla mnie kluczowe. Jako handlowiec bądź elastyczny i gotowy na nowe wyzwania, które mogą pojawiać się w branży.

4.               W swojej pracy dbaj o profesjonalizm, etykę oraz zachowanie wysokich standardów. Bądź pewny siebie i skutecznie prezentuj produkty oraz negocjój warunki handlowe. Umiejętności interpersonalne pozwalą Ci budować silne relacje z klientami i wywierać pozytywne wrażenie na nich.

5.               Pracy jako sprzedawca nie kończy się po zakończonej sprzedaży. Ważne jest również monitorowanie satysfakcji klienta, rozwiązywanie ewentualnych problemów oraz dbanie o pozytywny odbiór marki. Dzięki temu zyskasz zaufanie i lojalność klientów, co przełoży się na sukces Twojej firmy.

Będąc tak zdeterminowanym – z takimi cechami, w swojej pracy na pewno każdy z nas osiągnie sukces w swojej branży i w swoim życiu podczas budowania i doskonalenia swoich kompetencji.

Zapraszam na webinar 12.04.o 18:00 będzie o komunikatywności, pozyskaniu i utrzymaniu Klienta.

Omówimy istotne aspekty:

- komunikacji z Klientem i komunikacji w zespole,

- jak nie w paść w rutynę a wzmocnić nawyk pozyskiwania nowych klientów,

- jakimi sposobami utrzymać klienta w swojej firmie.

 

Zapraszam na trzy kwadranse sensownych informacji i rozmów o praktycznym wykonywaniu zawodu handlowca na podstawie moich doświadczeń i obserwacji rynku sprzedaży B2B. Link do zapisów na webinar:

Trzy Kompetencje w Trzy Kwadranse! 

Czas: 12 kwi 2024 06:00 PM Warszawa
Identyfikator spotkania: 747 7338 3833
Kod dostępu: JSdb3b

 

#hurtownia #utrzymanieklienta #relacjezKlientem #programlojalnościowy #jakośćProduktów #zaufanie #elastyczność #eventyiszkolenia #curricula #kreatywność 💼👔🛒

Komentarze

Popularne posty z tego bloga