Cześć cwaniaczki: a co jeśli dopadnie mnie rutyna?

O godzinie 7 rano zatykam sobie uszy słuchając krzyków sąsiadów, wypijając gorzką herbatę i czując ciężar poranka na swoich barkach. Moja praca jako handlowca naprawdę mnie przytłacza, szczególnie gdy mus zmagać się z problemem pozyskania d o b r e g o  klienta.

Ale w końcu znalazłem idealnego kandydata:

- research: kto jest decyzyjny w dużej rodzinnej firmie?

- mam dwa numery telefonów do syna właściciela i adresy mail,

- skutecznie umawiam się na spotkanie zaciekawiając oszczędnościami,

- przeprowadzam pierwsze spotkanie i prezentacje z korzyściami a wiem, że posiadają około 60 małych sklepów,

- dowiaduje się tam, że mają skuteczną logistykę poprzez swój magazyn centralny,

- przygotowuję ofertę na cyklicznie potrzebne artykuły w 60 sklepach,

- przygotowuję ofertę na artykuły do centrali i obsługę magazynu i serwisu,

- ustalamy formę i okres płatności posuwam także pomysł korzystania z naszej platformy zakupowej jako alternatywę..

Wysyłam podsumowanie spotkania na mail..

Po 17:00 wracam do domu zmęczony (jak kobyła po wielkiej pardubickiej) i idę na spacer z psem i regeneruje endorfiny krótkim truchtem 😊

 

Po kilku własnych wizytach w sklepach oraz wymianie informacji – trzy telefony, z synem właściciela: zrozumiał, że istnieje potrzeba zmiany i dostosowania cyklicznych dostaw produktów do sklepów..

Na drugim spotkaniu On przedstawia mnie ojcu i decyduje się na dostawę próbną: negocjujemy 4 do 8% rabatu i 21 dni terminu płatności na kolejne cykliczne dostawy a syn dorzuca informacje, że praktycznie co roku otwierają 7 do 10 nowych sklepów 😊

 

W firmie przygotowujemy 61 paczek (jedna do serwisu i czekam na listę potrzeb od sekretariatu, podczas pierwszej wizyty poznałem panią Anię, mam jej telefon i mail: do uzupełnienia zapasów w Centrali) podstawowych artykułów z jedna dostawą na Magazyn - S U K C E S 😊

A w następnych miesiącach zamówienia zwiększyły się średnio o 10 do 15%.

 

Mimo sukcesu, często odczuwam rutynę i frustrację wynikającą z powtarzalności swoich umiejętności sprzedażnych. Jednak zaangażowanie się w proces rozwoju i szkoleń pozwoliło mi uświadomić sobie ogrom swojej wiedzy i sprawczości.

 Wreszcie, dzięki swojemu nowemu podejściu do sprzedaży, odnalazłem satysfakcję i spełnienie w swojej pracy.

 Ciągłe pozyskiwanie nowych klientów stało się dla mnie źródłem radości i satysfakcji, rozwiązując jednocześnie problemy z rutyną i stagnacją zawodową. 💪

 Dobranoc, dzień dobry - w końcu nie wiadomo kiedy to pójdzie.

Wasz Andrzej Stanisław

#handel #sukces #rozwoj #sprzedaz #inspiracja

 

Zachęcamy również do nabycia drogą zakupu ebooka, w którym omawiam kompetencje pojawiające się na początku kariery każdego sprzedawcy i handlowca, który często wtedy „Nie wie, czego nie wie”

- Odkrywam tam, to co jest zakryte!

Link do ebooka ”Pieniądze a Rozwój Własnych Kompetencji”

Link skrócony; https://tiny.pl/dmm5z


Komentarze

Popularne posty z tego bloga