Dzień dobry wszystkim- ogłoszenie:

Cześć cwaniaczki!
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”
– wiecie, kto to powiedział?
Po sześciu latach rozwijania sprzedaży ubezpieczeń w @Wagas czas na rozstanie.
Pracowałem jako kierownik sprzedaży i trener w WAGAS SA z takimi partnerami jak:
Lechpol Electronics/Rebel Elctro,
AB/KAKTO,
GT GROUP Tomaszek/Maxelektro,
Heban Family czy Meble Olimp, Maxima Trade czy Kojra
To był dla mnie zaszczyt. Dziękuję, że mogłem towarzyszyć Wam i Waszym Zespołom w codziennej pracy.
Chcę też podziękować tym, którzy przez te lata byli ze mną:
dyrektorowi Adam Horosz i firmie Prestatio, gdzie wspólnie realizowaliśmy projekty sprzedażowe dla Mycenter i Migael Rowerowy IMigael AGD)
Co teraz ze mną?
Dalej będę prowadzić szkolenia dla sprzedawców i handlowców, tyle że na własny rachunek w
Cur Szkolenia i Doradztwo Sp. z o. o.
Będę wspierał menadżerów i handlowców w ich pracy. To daje mi największą satysfakcję!
Już się cieszę na tę przygodę.
Mam praktykę i doświadczenie: tym chcę się dzielić z innymi sprzedawcami.

😀Małą część z tych doświadczeń już przelałem na papier w ebooku: „Pieniądze a rozwój własnych kompetencji” (można kupić go obecnie w empik.com, link tutaj: https://www.empik.com/pieniadze-a-rozwoj-wlasnych...
Do przeczytania ebooka zachęcają:
Bardzo Wam dziękuję, że zechcieliście pochylić się nad tym, co stworzyłem, przeczytać i ocenić.
💥
Teraz jestem gotów podjąć nowe wyzwania i pomóc innym w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży bezpośredniej. Jeśli Twój Zespół tego potrzebuje, jestem.
..a Heraklit z Efezu powiedział jeszcze:
„Gdybym nie miał nadziei, nie osiągnąłbym tego, co wydaje się nieosiągalne!”


Komentarze

Popularne posty z tego bloga